OFICINA VIRTUAL
Què és?
L’oficina virtual de l’Ajuntament de Pradell de la Teixeta et permet fer, a través d’Internet, tramitacions oficials, consultes, o informar-te sobre la teva relació amb l’administració pública.
És una manera d’agilitzar els tràmits, representa un estalvi de temps i desplaçaments, ja que no cal que ens personem a les oficines comarcals. L’Oficina Virtual està oberta els 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.
És tant segur i veraç com en l’atenció personal: per fer tràmits virtuals ens cal un identificador digital que garanteixi la nostra identitat a Internet i asseguri la integritat i confidencialitat.
Aquest servei és un canal paral·lel al presencial. Des del l’Ajuntament de Pradell de la Teixeta, juntament amb el Consell Comarcal del Priorat, la Diputació de Tarragona i el Consorci de l’Administració Oberta de Catalunya, es treballa per ampliar progressivament els serveis que es poden oferir a través de l’Oficina Virtual. Uns serveis que creixeran també gràcies a la interconnexió de les diferents administracions.
No es mostra
Aquest no es mostra, perquè així surten tots tancats.
Informació General
Què és la Seu electrònica?
La Seu electrònica de l’Ajuntament de Pradell de la Teixeta és l’adreça electrònica disponible per a la ciutadania a través de xarxes de telecomunicacions, mitjançant la qual es difon informació i es presta serveis competència del l’Ajuntament de Pradell de la Teixeta.
La titularitat de la Seu electrònica comporta la responsabilitat respecte a la integritat, veracitat i actualització de la informació i els serveis per part de l’Ajuntament de Pradell de la Teixeta.
Podeu accedir mitjanant el següent enllaç:
Què necessito per poder tramitar electrònicament?
Prèviament haureu de disposar d’idCAT Mòbil o d’un certificat digital com l’IdCAT. Podeu seguir les indicacions dels apartats Certificats digitals per tal donar-vos d’alta o generar un certificat.
Si sou empresa necessitareu un certificat digital d’una autoritat certificadora qualificada (FNMT, Camerfirma).
Com puc tramitar telemàticament?
Per fer tràmits via electrònica amb l’ajuntament de Marçà cal clicar a l’apartat Seu electrònica del menú superior del web municipal. Tot seguit cal cercar el tràmit que es vol realitzar i, si està activada la tramitació online, fer-la des d’allà. Si no està activada cal descarregar-se formularis en format pdf, omplir-los i adjuntar-los a través de l’apartat Instancia genèrica.
Què puc consultar?
A la seu electrònica del teu ajuntament pots accedir a:
Tràmits telemàtics
- Instancia genèrica
- Presentació de factures electròniques
- Sol·licitud d’accés a la informació pública
- Suggeriments, queixes i propostes
Informació pública
Com accedir a la teva carpeta ciutadana?
Accedint a la teva carpeta ciutadana podràs consultar:
- Tots els teus tràmits i actuacions realitzats amb qualsevol administració
- Consultar les teves dades personals i saber l’ús que en fan les administracions públiques
Podràs accedir, tant amb idCAT Mòbil com amb certificat.
Com rebo les notificacions?
S’enviarà un avís a l’adreça de correu electrònic o al número de mòbil que es va facilitar a l’organisme que emet la notificació.
De totes maneres, és possible la creació de notificacions sense avís, donat que no és obligatori per a l’ens informar dels camps de correu-e i telèfon en els següents casos:
- Persones físiques, si la notificació s’envia addicionalment en paper, es permet la creació de la notificació sense avís.
- Persones jurídiques, com a subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques, l’avís per correu-e o telèfon mòbil és opcional.
Com visualitzar les notificacions?
A continuació trobareu indicacions per accedir a les notificacions rebudes, en funció del mètode d’accés i el tipus d’ens que sigueu:
https://www.aoc.cat/knowledge-base/acces-notificacio-rebuda/#
Certificats Digitals
Com obtenir l’idCAT Mòbil? (Ciutadania/Autònoms)
Seguint els passos d’aquest vídeo podeu realitzar l’alta a servei d’identificació idCAT Mòbil. Podeu fer l’alta al servei tant amb DNI com amb TIE.
IMPORTANT, en el procés d’alta a idCATMòbil heu d’introduir el codi de barres que apareix a la part posterior de la targeta sanitària individual de CATSalut, no el codi que apareix a la part frontal que comença amb les dos primeres lletres del vostres respectius cognoms.
Les persones que disposen de la targeta sanitària de la Mutualitat General de Funcionaris Civil de l’Estat (MUFACE) ja poden demanar idCAT Mòbil telemàticament per realitzar tràmits per mitjans electrònics.
CATALÀ
Com obtenir l’idCAT Mòbil amb DNI i targeta sanitària
Com obtenir l’idCATMòbil amb TIE i targeta sanitària
Com obtenir l’idCATMòbil amb targeta de identitat d’estranger i MUFACE
CASTELLANO (CASTELLÀ)
Cómo obtener el idCAT Mòbil con DNI y tarjeta sanitaria
Cómo obtener el idCAT Mòbil con TIE y tarjeta sanitaria
Cómo obtener el idCAT Mòbil con TIE y MUFACE
العربية (ÀRAB)
كيفية الحصول على idCATMòbil بواسطة بطاقة التعريف الوطنية والبطاقة الصحية
كيفية الحصول على IDCATMòbil بواسطة بطاقة هوية الأجانب و البطاقة الصحية.
كيفية الحصول على IDCATMòbil بواسطة بطاقة هوية الأجانب و بطاقة التعاضدية العامة لموظفي الدولة المدنيي
ENGLISH (ANGLÉS)
How to obtain idCAT Mòbil with your DNI and health card
How to obtain idCAT Mòbil with a TIE and Health Card
How to obtain idCAT Mòbil with TIE (Foreigner Identity Card) and MUFACE
Com obtenir l’idCAT Certificat electrònic? (Ciutadania)
CATALÀ
Com sol·licitar l’idCAT certificat
Com descarregar i instal·lar l’idCAT certificat
CASTELLANO (CASTELLÀ)
Cómo solicitar el certificado idCAT
Cómo descargar e instalar el certificado idCAT
العربية (ÀRAB)
كيفية طلب الحصول عل
ى شهادة إيدكاتidCAT
كيفية تحميل وتثبيت شهادة إيدكات idCAT
ENGLISH (ANGLÉS)
How to request the idCAT certificate
How to download and install the idCAT certificate
Com obtenir un certificat de representació (Empreses / Entitats sense ànim de lucre)
En el següent enllaç trobareu informació per a poder sol·licitar un certificat de representació
Societats anònimes (A) i limitades (B) si el representant de la societat és administrador únic o solidari, tingui inscrites les seves facultats de representació en el Registre Mercantil i aquestes no hagin estat revocades.
Cost del certificat: 24 euros
Vàlid: 2 anys
Video Tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=3Su345AbisU (2017)
Lletres del NIF A, B, C, D, F, G, J, N, Q, R, S, P, V.
Cost del certificat: 14 Euros
Vàlid: 2 anys
Video Tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=ym7hhTAg57w (2017)
Lletres del NIF E, H, N, P, S, U, V, W.
No té cost
Vàlid: 2 anys
Video Tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=GZ1x8fScgiU (2017)
Factures electròniques
DIR3
DIR3 (Codi Directori Comú d’Unitats i Oficines) de l’ajuntament: L01431153
Com puc crear e-factures?
El format electrònic per a emetre factures electròniques a l’Administració és Facturae, segons l’Ordre PRE/2971/2007. Per a generar les factures amb aquest format públic es disposa de diversos mecanismes.
En el següent enllaç trobareu informació referent a la creació de e-factura:
Com enviar una e-factura?
En el següent enllaç trobareu informació referent a com enviar una e-factura:
Com consultar el seu estat?
En el següent enllaç trobareu informació referent a la consulta d’e-factures:
Què signifiquen els estats de la e-factura que informa l’e.FACT?
En el següent enllaç trobareu informació referent al significat de l’estat de les e-factures:
Més informació sobre e-factures:
En aquest apartat trobareu més informació sobre les e-factures
Contractació Pública
Com presentar una oferta amb Sobre Digital?
Seguint les indicacions d’aquest vídeo, podeu realitzar la presentació d’una oferta via Sobre Digital.
Com presentar una oferta per presentació telemàtica d’ofertes?
Seguint aquesta guia, podeu fer la presentació d’una oferta via presentació telemàtica d’ofertes.